28 Januari 2011

Jag har funderat och tänkt, och jag tror att jag vill börja skriva lite här igen. Dela med mig av lite små pyssel, inredning, kanske en och annan outfit och drömmar och projekt som blir till verklighet. Vi får se hur länge det blir uppdateringar här någolunda regelbundet, det beror helt på vad som händer och sker..

Det är så många vänner och delar av familjen som har flyttat efter att man tog studenten, många som man saknar och som jag själv skulle önska hade blogg så man kunde följa deras vardag . Så jag tänkte att jag skulle dela med mig lite av min vardag här på bloggen.

Det kan vara kul att läsa gamla inlägg så varför ta bort dom, så dom får vara kvar här i bloggen.
Men det har hänt så mycket och det känns som att den Louise som skrev här förut inte finns kvar, eller kvar finns hon ju för jag sitter här just nu, men det har hänt så mycket och det känns som att den Louise har vuxit till sig lite och kommit till rätta, åh det är så svårt att förklara, men jag bor med killen jag älskar mest i hela världen, vi bor i vårat lilla Drömhus som vi köpte i början av sommaren och som är perfekt för oss, och vi har en liten söt hund som vi skaffade tillsammans för ett halv år sen . Det känns som att det är början på resten av mitt liv, det är så här jag vill ha det.
Människorna som jag har runt om mig och som finns i mitt liv vill jag aldrig förlora. Jag har blivit vuxen och skaffat en bra grund i livet, och vet vad jag vill med livet, jag har helt enkelt skaffat mig en egen liten Familj. Det var ju inte så svårt att förklara när man väl kommer på orden.

Jag kommer nog ändra designen lite här i bloggen så det är kul att kika in här ibland, men det kan nog ta sin lilla tid, ska försöka komma igång att skriva lite ibland till att börja med.

Nej nu är det dax att väcka karln i huset och gå en liten promenad med hunden innan vi ska äta frukost och starta dagen.

// Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0