Kate Moss

Har fått Kate Moss nya parfym. Och måste säga att den luktar super gott, den ligger bland dom bästa parfymerna på min lista. Så det är den parfymen jag använder just nu (:

Kate moss nya parfum - Kate

Grekland

Nu har vi bokat resa och allt eller för någon dag sedan så det bär av till Grekland på söndagmorgon. Det känns så bra, helt underbart jag ser verkligen ifram emot det, ligga på stranden,bada ,dricka fina drinkar (:
Som tur är så är vi lediga ifrån skolan idag så har massa saker jag ska fixa innan vi åker om två dagar eller en och en halv dag.  Ska inhandla lite saker, packa , hälsa på min morbror, träffa C m.m. Jag har iaf skaffat batterier till kameran ,det viktigaste så det blir nog bra (:
Får se om jag kommer skriva nått inlägg innan vi åker annars kommer det väl när jag kommer hem (:

Greece here I come(:

Ännu ett kort inlägg

Det får bli ännu ett kort inlägg. Jag har inte skrivit så mycket för jag har inte tagit så mycket kort med min kamera, har inga batterier, men ska försöka fixa..Själv vill jag se lite bilder, det bli alltid roligare att läsa då.
De senaste "dagarna" har jag hunnit med ganska mycket ändå.. Har träffat M. några dagar, alltid lika trevligt. Vi har tittat på film, cyklat, bakat, babblat, bio och mycket mera, sen sov jag över där med:) Hon följde med mig när jag skulle tattuera mig igen, som ett litet stöd:) Sen har jag mest varit hemma och tagit det lungt för nu börjar det närma sig sista dagarna på sommaren och lovet, så det är att passa på att njuta av dem.
Hösten börjar redan närma sig känns så höstigt ute nu,ruggigt, det regnar och är kyligt. Den kommer tidigt iår men det kan vara mysigt på nått sätt med att krypa upp i soffan och titta på någon bra film och ha tända ljus. Eller klä sig i mysiga kläder som är varma och sköna, och höstmodet kommer då med, så det finns lite possitiva saker med hösten ändå. och alla sköna färger. Fast det blir mörkare och mörkare.
Pappa har äntligen fixat pass, så nu kan det bli att vi far iväg när som hellst, längtar verkligen ska bli så skönt att komma bort ett tag, får se vart det bär av. Ska försöka sattsa på islutet av augusti- islutet av september någon gång, men det blir nog bra hursomhellst:)
Den här veckan ska jag till tandläkaren två gånger så har lite planer iaf. Sen ska jag föröksa så det inte tar så lång tid tills nästa inlägg kommer :)

080808

Måste bara skriva ett inlägg idag:) För det här datumet kommer inte igen:P
Kommer skriva mera sen när jag har tid någon dag om de senste veckan/veckorna...

De senaste veckorna

Jag vet inte vart jag ska börja, har hänt så mycket de senaste veckorna. B. kom hit för någon vecka sedan som jag skrev i inlägget innan. Vi hade så roligt :) Hon var här några dagar , sen på måndagen så kom hennes föräldar och farbror R , så vi grillade och åt gott och hade så kul och laddade för de närmaste dagarna som skulle komma, för vi skulle fara till Stockholm.
På tisdagen så gick vi upp tidigt och åt en smarrig frukost och gjorde oss iordning, sen bar det av. Vi Stannade efter vägen i Hummelstad för att köpa mängder av godis(de har hur mycket som hällst av godis där allt man kan tänka sig) så vi skulle klara oss på resan till stockholm och på hotellet, eller iaf ett tag. Väl framme så checkade vi in på hotellet och gjorde oss iordning för kvällen. Vi åt på en mysig restaurang inne i stan och sen tog vi t-banan till skansen. För vi skulle nämligen till Allsång på skansen. Det var så kul där och inte alls som jag hade trott det skulle vara. De artisterna som var där var Andra generationen (kebabpizza), Adam Tenzta, Veronica Maggio, Peter Harryson, Beata Harryson och Vocal Six. Sen var även Babbsan där (lars-åke willhelmsson), CarinDaSilva, Christian Luuk, Zybeide Zimseek(från robinsson) sen några andra från Svt och så såg vi även Anders lundin ;) Senare på kvällen efter skansen skulle jag och B. köpa nått att äta vid en kiosk, då stod Zubeide framför oss sen när vi beställde stod hon bredvid, och vi bara skrattade.
Senare på natten på hotellet så hade vi väldigt kul. Jag och B. hade eget rum, det säger nästan allt. När klockan var tre så bestämmde vi för att vi skulle gå till relaxen dagen efter vid 7.00 så vi ställde klockan så vi skulle orka upp. Vi Kikade runt på hotellet och gick ner till baren en sväng, Sen gick vi upp igen för vi skulle upp tidigt till relaxen. När vi kom upp på hotellrummet så sa jag åt B. att vi skulle komma ihåg att inte trycka på nödhjälp om vi skulle tända lampan på toan för den satt precis där, det tog en kvart sen började det att tjuta, då frågade jag vad hon gjorde då hade hon tryckt på nödhjälp iaf, det ringde  på telefonen precis och de  var från receptionen och de undrade om vi mådde bra,vi bara skrattade. så går det när vi delar rum.
någon timme senare vaknade vi av alarmet och då var det dax att gå till relaxen, efter det gick vi tillbaka till vårat rum och gjorde oss iordning för en ny dag och för frukosten. Frukosten var helt underbar, vi åt som vi aldrig sett mat, det är nästan det bästa med att bo på hotell ;) Sen blev det en shoping dag:)
Jag följde med B. och hennes familj hem efter några dagar i stockholm. Det var så varmt så vi badade(haha) och tog det mest lungt varje dag, så sköönt. Sen har hon häst så jag passade på att rida. Vi hann med så mycket skoj under min tid där, i måndags så for vi in till Sundsvall och hade en shopping dag, hur mysigt som hälls. Och det var så skönt att gå isvala affärer när det var så varmt ute.
När jag skulle fara hem från henne så var första tåget sent och det andra tåget ville inte vänta in oss, så det blev taxi från gävle och hem :)
Det regnade jätte mycket de dagarna B. var här men den dagen vi for till stockholm så kom det fina vädret så vi hade jätte  tur, sen fortsatte de fina vädret hela tiden när jag var hos henne sen igår och idag har det bara regnat.Vilken lycka:) Saknar henne redag<3
Det var en kort sammanfattning av de senaste veckorna:)