22 November

Gud va veckorna går fort förstår inte vart tiden har tagit vägen...det känns som det nyss var sommar och september. Det är både bra och dåligt vill inte att tiden ska gå, så den sista unerbara tiden försvinner..och det går längre och längre tid sen jag träffade dig<3 Men klart jag vill att tiden ska gå fort så det blir studenten. Hmm det är svårt.
Aja har varit hemma ifrån skolan i två veckor nu. För var hemma den här veckan med. Och gud va skönt det har varit. Tänk ja har inte plugga på mera än två veckor men har verkligen inte orkat. Har legat i sängen/soffan hela dagarna och myyyst :) men har även bakat och lagat mat ganska mycket och det är ett bra ridsfördriv. Men ochså tittat på massor av filmer. Har fått många bra tips på bra filmer.
(Åh nu kom det värsta bra låten på min Spotify lista ,alltså att man kan få så många känslor av en låt och bli glad..det är underbart när det blir så man vill bara ja inte vet ja , haha. " nu måste vi dra, ja vi ses väll nån dag.. lalalalal" )
De här var första helgen på ja vet inte hur länge som jag inte har festat..det känns så konstigt för ja vet liksom inte va man ska göra hemma en fredag/lördag kväll. Förut så var jag nog verkligen den hära hemma typen mina vänner tyckte att jag var så hemmakär, men nu är det verkligen helt annorlunda. Jag skulle gärna bo själv nu och hade nog flyttat om de gick igår. Inte för mina föräldrar har nått med de att göra för älskar ju fortfarande dom otroligt mycket, men känner att jag vill ha mitt egna liv och ha mera privatliv, känner mig lite mera mogen och vill "sköta" mig själv, och jag vill inte "leva" på mina föräldrar längre. Men den tiden hinner komma när man måste flytta..så egentligen ska man nor inte stressa så mycket, man ska nog passa på att bo hemma så länge som möjligt. haha fast då inte tills man bli femtio som en av mina grannar då men än så länge är jag ju bara 19 år snart så jag hinner nog. Men det är bara någon känsla jag har. 
Men som tur i fredas så träffade jag C. vi åkte på en liten road trip på kvällen och babblade i massor, som vanligt alltid lika trevligt. Sen igår så satt jag och pratade med en vänn i flera timmar om precis allt. Så har haft en bra helg iaf.. fast om jag bestämt så hade den nog sett lite annorlunda ut;).
Idag blir det en lugn dag.. blir nog några filmer och tv ska verkligen bara ta det lugnt:)

Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0