16 November

Nu är de bara fem veckor kvar till jullovet, det känns som tiden har gått så fort men ändå inte, men kan ändå inte fatta att de är ungefär 6 veckor till julafton. Och bara två till första advent:S
Jag skulle ta tag i skolan efter lovet..det gick en vecka. Men nu är jag sjuk.
Helgen efter lovet så på lördagen åkte jag och L. till smedjebacken till hennes kille på 19-års fest. Blev en kul kväll. Satt hemma hos hans mamma sen åkte vi in på krogen sen tillbaka till Smedjebacken på lite efterkrök. Dagen efter blev de lite städning.. och då bröt nog min förkylning ut ordentligt. Så förra veckan var ja hemma hela veckan och ja trodde de skulle bli bättre men de blev de ju inte. Har en jävla hosta och har mått /mår piss Men i fredags så kunde ja inte hålla mig efter en vecka hemma och trökat så gick hem till grannarna på kvällen bliv lite vin och småplock sen gick vi upp till S och P och fortsatte dricka. Tror ja kom hem vid halv sex på morgonen men då mådde min hals inte alls bra och inte jag heller. Sen i lördas så var ja lite chaufför åt P. på kvällen. När ja skulle hämta han på natten så kom en gammal klasskamrats pappa och fråga om han kunde åka med så blev en liten extra sväng.
Blev en ganska kul helg ändå fast ja varit sjuk. Men jag och E. har kommit på att vi festar jämt på fel dag..så vi får se om det blir rätt dag i helgen ;)
Och då kommer jag att vara frisk förhoppningsvis.
Jag har aldrig tittat på så här mycket film förut tror ja har sett över 15 filmer dom här dagarna jag varit sjuk. Men det är ett bra tidsfördriv.:) Sett allt från zombiefilmer till animerat så har blivit en bra blandning.
Tror ja ska titta på en film nu innan ja ska sova, får se vad de blir för film:)

Se you later aligater;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0