Midsommar

Godmorgon eller snarare god  lunch. Vaknade nyss efter att jag hade drömt en helt underbar dröm, nästan så man vill försöka sommna om och drömma vidare...
Idag är det iaf Midsommar, och som vanligt så är det svenskt midsommar väder , lite mulet och kanske kommer det någon regnskur, men vi får hoppas det bryter upp. Har inte hunnit kika ut en men ser iaf att inte solen skiner in i mitt rum som den brukar göra när jag vaknar, och jag hör inge regn som jag brukar göra när det regnar, så det är nog mulet :)
Igår när jag skulle sova så var det så mysigt för jag hörde hur regnet smattrade mot taket, det är nästan det mysigaste med sommaren iaf på kvällen när man ska sova.
Nej nu ska jag gå och se om jag hittar någon smarrig frukost , sen får jag se vad som händer...Blir nog en sväng till kyrkogården iaf.

Se you later aligater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0