30 Juni- Friis & Company

åå är så glad fick precis veta att Harper's Island (serien som jag tittade på igår) går i kväll igen, och i morgon och på torsdag och nästa måndag osv, det är bra för då slipper man sitta så länge och vara nyfiken :D Och innan de börjar 23.40 så ska jag titta på Allsång på skansen och Morden i midsomer:) Kanske till och med blir en Marabou sommar till det, iaf något smaskigt måste jag ha ;). Det är bra att det är lite bra på tv senare på kvällen med så man har något att göra då ;).

Idag har det varit ännu en varm dag men tror det skulle bli lite svalare, oska eller regn i slutet av veckan , men vi får se:).
Tänkte jag skulle lägga upp en liten bild på min nya fina väska som jag köpte för ett tag sen. föll på en gång den var lite dyr men kunde inte låta bli. Den kommer i från Friis & Company :)


                        Den är ganska stor men då får man platts med alla sina saker :)


Nu ska jag gå och se om vi har nått smaskigt eller om jag måste till affären innan Allsången börjar klockan åtta;)
Se you later aligater;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0