30 Juni- dödtid

Har precis tittat på Morden i midsomer som slutade nyss, lika bra som vanligt. Innan det var det Allsång på skansen men det var väl inte det bästa, var lite halvtråkigt i dag några bra artister (johan Palm, Marlena Erman, A Camp m.m), Det var lite roligt när Johan Palm uppträdde, kunde man se att de var någraa som hade en skylt som det stog  "Johan jag är gravid!" på. hmm undrar hur många som märkte den.
Alltså när man går in på facebook så kommer det hela tiden upp någon som man känner igen eller vet vem det ärr och blir nyfiken att gå in på, sen helt plötsligt när man är inne på någons sida och vänner så kommer det upp någon annan man känner igen och tännker ; men gud "känner" dom varandra, eller så går man in på någons sida och hittar någon helt annan och blir lika förvånad och det händer mig jämt. Man kan nästan gå hur långt som hellst för man hittar alltid någon ny person som man kanske känner igen. Det är lite coolt. Men många har flera hundra vänner och då är många av dem såna man har träffat ett par gånger kanske på fest eller liknande.
Kom att tänka på det för gick in en snabbis och då blir jag kvar och kikar runt.
Jag sitter och väntar på att Harper's Island ska börja om ungefär 25 minuter så jag blir nog inne på facebook ett tag eller kikar runt lite på nätet medans jag väntar:)

Ska kika om jag hittar någon liten bild för inläggen blir iaf lite bättre då.


Vid sjön för några dagar sen,men det var ett tag sen för det var molnigt ute:)

Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0