28/29 Juni

Idag på kvällen när det var lite svalare ute blev det en promenad med L. Vi babblade av oss lite. Och helt plötsligt ligger det en orm där, ja började skrika och hon började skrika sen sprang vi . Men jag är verkligen rädd för ormar, usch dom är inte mysiga . Sen har jag inte gjort så mycket setat lite framför tv med datorn. Satt nyss och pratade med min underbara tremänning (syster) på msn och jag saknar henne så mycket. Men det är väl då man uppskattar tiden när man ses mera. Men nu var det för länge sen vi träffades.Saknar verkligen allt.  Får se när vi ses men vi har väl lite planer framöver iaf:)
Det är väl dags att gå och lägga sig snart så man orkar med värmen i morgon .:)


hmm, det känns konstigt  på nått sätt när vi ses, fast på ett bra sätt. Tänker på dej massor. Men egentligen så önskar jag nog att jag inte gjorde det för det är så svårt, hur ska man uppfatta allt som händer, är det på ett bra eller dåligt sätt , åå det är så svårt att veta. Och det är inte bra att träffas heller för då blir den dära känslan bara värre. Egentligen kanske man ska ta chansen för den kommer ju inte tillbaka. Det är så invecklat, men det är väl så det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0