25 Juni

Vilket väder det är ute man blir så glad :D. I morse vaknade jag efter eller mitt i en underbar dröm, och den var dubbelt så bra som den härom dagen. Undrar vartifrån det man drömmer kommer, om det är bra drömmar så är det nog för att man är lycklig eller sånna saker man önskar ska hända. Men om de är dåliga saker, då kanske det är sånt man mäst är rädd för...Min dröm var iaf helt ljuvlig:D.

Igår kväll låg jag ute och läste Magdalena graafs bok igen, och det är så hemskt jag sitter och ryser när jag läser den.
Sen gick jag in och tittade på Miss Marpel och åt
.

Idag börjar Ludvika festen. Idag uppträder bland annat Charlotte Perelli och E-type, får se om det blir en sväng och kika eller om jag spar mej till i morgon och lördag ;).
Jag tänkte ta lite glass nu och gå ut och sätta mig i skuggan och kanske läsa lite i Magdalena Graafs bok igen. Vill verkligen bara fortsätta att läsa, får se hur boken slutar, vet iaf att jag kommer ha många funderingar.

Se you later aligate;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0