22 juni- Septum piercing

Igår blev det först en promenad, sen åkte jag , C och L till smedjebacken. Vi hade nått ärende sen köpte vi glass,hälsade på en vän och åkte på en liten tur. Senare på kvällen blev det ännu en promenad, så när jag kom hem så var det så skönt att lägga sig, då kände jag hur benen dunka typ:P.
Idag har det varit fint väder eller det är fint väder, så i morse åkte jag C och L på en "liten" cykeltur vid vattnet, efter ett tag så stanade vi och solade lite, sen bar det hemöver igen. Får se vad som händer på eftermiddagen och mot kvällen det visar sig :).

Kan passa på att berätta att för några veckor sen tog jag hål i Septum, har villja haft det länge och kände att de var dax, kom på det lite sent på kvällen så vi åkte på en gång , och han som tog hålet var hur trevlig som hellst, jag gjorde de i borlänge för jag tog hål i tungan där och tycker dom är bra :)
"Under läktiden används oftast en ring eller en septumkeeper, ett smycke som inte syns" Jag har en sån som inte syns tyckte det var bäst när den skulle läka och för att vänja sig, men jag har ett jätte fint smycke hemma som jag troligt vis stoppar i sen. Får se hur jag gör :) Men det är så roligt för folk har inte en aning när dom ser än, för det märks ingenting, syns knappt när man tittar in i näsan:P


Nej nu ska jag gå ut och städa bilen hade jag tänkt :)

Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0