18 juni - Hallelujah

Just nu i stter jag och lyssnar på - Hallelujah, försöker men det går inte att hålla tillbaka tårarna som bara rinner, det är en av de finaste låtarna älskar verkligen den och det finns många minnen som kommer upp när jag lysnnar på den. Sen så klart tänker jag på Oc, då jag satt varje onsdag kväll klistrad framför tv:n klockan nio från första avsnittet till sista avsnittet några sesonger senare. Älskar verkligen den serien .
Kommer inte på något dåligt med den serien bara bra saker, bra musik, bra skådisar och snygga skådisar(Ryan), bra handling och varierande handling, både romantisk och ganska mycket drama. Oc var verkligen en serie som jag kunde drömma mig bort i när jag tittade.Och genom alla fyra sesongerna så rann det många tårar nerför kinderna. Å gud vad sugen jag blir på att titta på Oc nu, ska nog passa på att ha ett litet Oc maraton nu när det är sommarlov:)
Nu ska jag försöka lysnna på någon lite gladare låt, kanske Johan Palms Emma-lee...

De senaste dagarna har de inte hänt så mycket lite promenader och natur, träffat L. några gånger, och mest varit hemma fast det är nästan skönast:)
Idag har jag varit i Falun hos tandläkaren och passade på att besöka Kupolen en snabbis på hemvägen (andra gången den här veckan  som jag varit där med L.), hittade lite av varje som vanligt, är verkligen inte bra att åka dit ;) Ska försöka lägga upp lite bilder på mina senaste köp någon dag framöver medans jag kommer ihåg..

I morgon är det Midsommar, hoppas det blir lite uppehåll iaf. Det har varit fint i någon dag nu, varmt och sol. Men i dag har det regnat ganska mycket på eftermiddagen. Skulle vara kul om de blev uppehåll i morgon för det har regnat de senaste åren på midsommar. Vi får se hur vädret blir i morgon det visar sig :)
Det blev en liten uppdatering igen iaf , med kortare mellanrum än förut , ska försöka att inte dröja så länge innan nästa inlägg kommer.

se you later aligater ;)

när ska det sluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0