8 Juli- Piercing

Nu sitter jag här inne medans det åskar ute. Det har åskat till och från hela dagen. Och det kom en jäkla regnskur när vi var på väg hem från stan, man såg knappt vägen när man körde, men hem kom vi iaf:). Och nu hör jag precis att det vräker ner regn ute igen.. Men det är så dumt för man vet inte när man törs sätta sig vid datorn fallat det börja oska så man får springa fram och tillbaka och dra ut sladden till det trådlösa internet.
I morse så gick jag över till grannarna för att se på gårdagens avsnitt av Harper's Island. Jag satt ju i går kväll och väntade på att det skulle börja 23.40 men då stog det att de var fram flyttat till  00.05 och efter det 00.15, men när klockan var 00.15 så började det inte, men jag satt och väntade för jag tänkte att nån gång måste det ju börja, och om jag går därifrån så hade de säkert börjat. Men så kom det fram en rämsa att de skulle börja klockan 02.00, så jag satt och pinade mig till 01.40 och pratade lite med L. sen gick jag och la mig för kände att jag aldrig hade orkat setat uppe till nästan tre. Men det slutade ju bra för fick ju se avsnittet i morse i af.
Idag så har jag varit på stan med L. vi kikade lite, hade några små ärenden. Jag piercade naveln också, får hoppas att det läker bra nu. Fanns jätte många olika smycken att välja på med olika nyanser av olika färger,  jag tog en med en rödaktig sten, tänkte de skulle passa bra till min bruna mage;). De gjorde inte så ont, det som känndes var när hon skulle dra ut skinn med den där tången, haha sen gick det ganska fort. Blev iaf nöjd:).



Se you later aligater;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0