8 Juli- litet farväl

I morgon bitti ganska tidigt så ska jag och mamma åka ner på en minitripp till Ullared, och vi frågade om hennes kompis M. ville följa med och det ville hon. Kommer att bli så roligt, blir väl några fika stopp på vägen dit. Ett stopp är iaf säkert och det är i Gränna (polkagrisarnas stad). Det är så mysigt där med alla små polkagris affärer, där man kan titta när dom gör polkagrisar.
Jag får berätta mera när jag kommer hem om våran lilla roadtripp. Får se vi planerar att åka hem på fredagkväll men man vet aldrig, för jag tror att alla är lite småsugna på att stanna kvar lite längre;). Ska bli skönt att komma iväg på en liten tur. Eftersom vi ska åka tidigt i morgon så trodde jag inte att jag skulle orkar sitta uppe och titta på Harper's Island ikväll, för kommer nog vara extra trött eftersom jag bara sov ungefär sex timmar i natt, men serien är så bra så har kikat på avsnittet nu innan så jag inte skulle missa nått, och det var lika bra och spännande som vanligt;)

På eftermiddagen har jag packat lite saker som jag ska ha med mig, sen har jag målat naglarna och fixat lite småsaker. Jag har tilloch med varit över till grannarna och sagt hej då;)  Så nu känner jag mig ganska redå att åka.:)


 

Se you Later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0