7 Juli

Juat nu på tv visar dom Michael Jakson och har gjort nästan hela dagen, sitter och små lyssnar när han sjunger medans jag sitter vid datorn. Har alltid gillat honom och vissa perioder har jag lyssnat på honom för man tröttnar aldrig på hans musik. De har varit någon minnesgudstjänst idag eftersom det är i dag som han begravs tror jag..

Idag vaknade jag lika sent som igår, vid tolv ungefär. Det är så skönt att sova länge fast man märker att dagen känns kortare men det gör ingeting när det regnar och man kan vara uppe hur länge som hellst eftersom man inte har några "måsten" dagen efter.
Jag och C. följde med mami och papi och tittade på "kniv veckan" som dom har vid akvariet vid skuthamn. Men det var inte så mkt, så vi var snabbt hemma igen. Då satt vi oss och tittade på lite skräckfilm, den senaste "Friday 13th". Men det var lite irriterande slut så får hoppas att det kommer en fortsättning;). Den var verkligen äcklig, alltså vilka jäkla metoder för att döda människor. De var äckligt. Men annars var det en ganska bra skräckfilm. Men egentligen fattar jag inte varför jag tittar för jag brukar inte gilla skräckisar men det har blivit några nu på slutet, haha.
På kvällen åkte jag och mami till M. hennes kompisa för att planera lite om våran lilla tripp som vi åker på å torsdag men berättar mera i morgon.
Nu sitter jag och väntar på att Harper's Island ska börja igen om ungefär 40  minuter, undertide tänkte jag ja skulle kika lite på tv:n.




Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0