6 Juli- småregnar och färgglad mat

Det är så mysigt när man hör hur regnet landar på fönsterbrädan ute. Det har småregnat igår och idag och jag klagar inte för det är så mysigt att sitta vid datorn eller framför tv under en filt när det regnar. Bara det inte åskar så är jag nöjd, för då kan man inte prata i telefon eller sitta vid datorn eller tv:n.:) Jag tycker att jag får mera gjort när det regnar och är lite dåligare väder. Men det som är faligt är att jag blir så shopping sugen.
Igår var jag inne mest hela dagen.. på kvällen blev det grillspätt hemma hos grannara och det var supergott. Efter maten gick jag hem och tittade på Wimbledon som gick på tv:n.



Idag har jag inte gjort mycket, varit på stan en sväng sen hem och lagat mat. Det blev tacos idag igen, mums, och jag var nog ganska hungrig för allt försvann;)



Jag gillar nog färgglad mat extra mycket ;)

Dagen har gått så fort men det blir väl så om man sover till tolv, men det var verkligen behövligt. Och det var bra för då kommer jag säkert vara pigg ikväll 23.40 när det är Harper's Island igen:) Tyckte nyss det var torsdag och jag tänkte att jag skulle få vänta flera dagar tills jag skulle få se fortsättningen, men äntligen måndag igen. Det är nog första och ända gången som jag kommer vara glad över att det är måndag igen ;)

Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0