6 Juli- snabbt inlägg

Det får  bli ett snabbt inlägg som vanligt den här tiden, har lite dötid innan Harper's Island ska börja och det börjar om bara någon minut, äntligen :).
Kom precis på en konstig dröm som jag hade i natt när jag såg mamma kläder på nätet. Jag drömde att jag skulle ha barn eller hade precis fått barn, eller hur det nu var men det var iaf en konstig dröm, haha .
Sitter och tittar på lite kläder på nätet. Kanske skulle ladda upp en bild på ett av mina senaste köp, hade de på mej i fredags när vi var ut:) Redan en favorit kommer kanske en bild framöver hur den sitter på, men jag tog en större storlek så den skulle sitta lite pösigt, skönt med lite pös ibland :)


Nej nu måste jag titta på Harpers som börjat precis :)


Se you later aligater;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0