4Juli- Utekväll

blev inte som planerat i går, var på stan nån timme på dagen, sen blev det hem och fixa lite håller på att göra om här hemma lite smått (berättar mera sen:)
Sen bar det över till grannarna för att grilla men planerna ändrades och det blev hem och fixa iordning sig, sen dra till någon fest på notgården med S och P.:) Mycket trevlig kväll. Och  F. var med där som gav lite goa råd, hon var lika trevlig och söt som vanligt. Så det blev inge grillning. Efter några disskusioner så begav vi oss mot stan, haha och F. cyklade ner i diket. Sen blev det fler disskusioner;) Vi åt på Donken sen drog vi in på trädgården, sen minns jag inte så mkt,haha, förs jag satt hemma hos grannarna som en blöt katt mitt i natten. Gud vad jag skrattade i går var en super trevlig kväll :) Och fick höra att de varit värdens åskväder i går, så det kanske var därför det blev alldeles svart inne på trädgården;).
 Usch vilken helg jag som skulle ha en lugn helg, får skylla mig själv att jag mår som jag gör idag, sen är det lite pinsamt ochså för man pratar för mycket när man druckigt;). Jag som skulle städa och ha mej , aja får se om jag orkar sen. Mami och Papi ska på 50 års fest så får en lugn kväll, ska skjutsa dem iaf , sen blir det hem och ha filmkväll med nån/några det visar sig hur kvällen slutar.
Ska försöka ta mej upp ur sängen och fixa mig lite granna;)



Se you later aligater;)

Just ja Åskan small ner i datorn i natt så Pappas dator kraschade och internet, men nu har pappa fixat internet, tur jag har bärbar dator annars hade jag inte överlevt utan dator:S:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0