2 Juli

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar , det blir pannkaka. Och jag pratar med min bästa vän medans jag väntar:) Saknar henne så mycket, längtar tills vi ses om några veckor förhoppningsvis. Jag sitter och lyssnar lite på musik också för det är så tyst annars.
Just nu den här låten: http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk&NR=1

Idag har jag inte gjort så mycket, det är fint väder som vanligt och varmt, men orkade inte sola i dag, så hittills ser dagen ut som i går, mest sittande inne eller ute i skuggan:) Senare idag har jag några ärenden, sen får jag se vad som händer, men det jag vet är iaf att ikväll den vanliga tiden är det Harper's Island som jag ska titta på:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0