18 Juli- Party party

Igår sov jag till halv två, HALV TVÅ. Helt sjukt och ändå var jag inte uppe så länge dagen innan. Efter det så hade jag och C. tänkt att vi skulle gå på bio men när vi kom dit var det fullbokat, så det var bara att vända om hemmåt. Vi gick därifrån lite smått besvikna men det gick fort över när ja fick ett sms om att det var lite party på g. Så vi gick över till grannarna och satt oss sen rullade de in folk. Vi spelade lite kubb och så klart så var jag med i vinnarlaget ;). Jag och S. satt kvar och babblade länge. Så jag var väl hemma fyra i morse tror jag :S. Men det var en kul kväll igår.

Kom hem för ett tag sen efter att vi har varit på stan en sväng och fixat lite inför kvällen. Det blir lite fest idag med (Igår var det egentligen inte meningen). Så ska väl fixa mej och sedan gå över till grannarna igen:) Min goda cider väntar på mig;)



Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0