16 Juli- Happy birthday

Hmm vad har jag gjort idag.. Jo jag sov länge som vanligt, jag har städat åt mina små djur och tittat klart på Harper's Island. Just det haha tittat klart på Harper's Island , jag kunde inte låta bli igår för det var ett så spännande avsnitt igår. Idag går det ju ett program och på måndag går det sista men kunde inte hålla mig så länge. Alltså när jag satt och tittade på sista avsnittet  ( nu ska jag inte tala om vad som hände/kommer att hända) men det var både konstigt, irriterande, förvirrande, sjukt och lite romantiskt. Jag får vänta med att skriva nått tills efter måndag. Men det här var verkligen en bra serie så jag kommer sakna den nu:/. Men jag kommer sitta framför tv ikväll igen och titta på serien och störa mig för att jag vet vad som kommer hända , haha.



Just nu sitter jag och lysnnar på den här låten ; http://www.youtube.com/watch?v=oGWmyj2Majs
Alltså vilken röst kvinnan har. Nått speciellt är det med låten , men gillar den verkligen.

Se you later Aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0