15 juli

Igår kväll var jag hemma hos grannarna nästan hela kvällen. Vi hade kubb turnering sen blev det korv (med mycket senap yammie). Alltså vad skulle jag göra utan mina grannar. Det är så mysigt att sitta där på kvällen och kanske tjåla lite,  ta nån sväng över och kolla läget eller att bara veta att dom är hemma :)hihi.
Idag så sov jag som vanligt till klockan tolv, sen har jag mest grejjat här hemma, små plcokat lite . Det har varit ganska fint väder så jag har njutit när jag var ute med hunden som gick och strosade runt på baksidan. Bara det inte regnar så är det skönt.
Nu sitter jag som vanligt och väntar  på att Harper's Island ska börja. Undrar vad som kommer hända i kvällens avsnitt?! Men det är över en timme kvar så ska väl kika om det är något att ha nu innan på tv:n.


Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0