14 Juli

Jag vet inte vad som har hänt men jag har sovit till klockan 12 flera dagar nu och det är verkligen så skönt. Nog för att jag är uppe till klockan ett eller två minnst varje kväll, men jag känner mig så utvilad när jag vaknar. Men det är väl så det ska vara när man har sommarlov;) Jag njuter verkligen, inga måsten och inga tider som man måste passa, bara ta det som det kommet.
Idag har jag inte gjort så mycket ska väl träffa L. om en stund, vi tänkte ta en promenad nu när det är fint väder. Sen ska jag försöka köpa hårfärg. Men jag har ju sån beslutsångest, men det är väl som vanligt när jag ska köpa någonting. Får väl se vad jag kommer hem med för någon färg, nån ska jag iaf köpa för min utväxt är hämsk:).

Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0