12 Juli

igår så blev det ju utgång (igen)med  L. hennes bror och hans flickvän och nån kompis. Först förfest hemma hos någon kille, sen bar det av mot stan. Träffade många kändisar ute igår så det var kul. Vilken jävla värme det var på dansgolvet . Innan vi gick hem så blev det lite pizza och mycket skratt. Kom väl hem rasslande vid halv fyra tiden. Det var iaf en lyckad kväll.
Vaknade vid tolv idag sen har jag tillbringat nästan hela dagen framför tv:n och kikat på mtv. Mot kvällningen så var jag,mami, papi, och Grannarna och spelade minigolf, vi var sju stycken och jag kom två så jag hade lite flyt ;) Efter det åkte vi hem och åt glass :)
Just ja jag skulle berätta lite om ullareds resan. Tänkte jag skulle skriva lite kort bara. Vi åkte ganska tidigt på morgonen sen stannade vi och fikade lite efter vägen, var så mysigt och är nästan ett måste. Just ja vi stannade i Gränna också(polkagrisarnas stad), så mysig lite stad. Sen när vi kom fram till Ullared åkte vi till Campingen och husvagnen som var superfräch och packade upp, sen blev det shopping på engång. Det var så mycket saker så vi visste inte vad vi skulle börja. Så vi gjorde upp en liten plan. På kvällen blev det lite mys och vin och ladda för en ny dag shopping. I fredags blev det en heldags shopping igen, så nu har jag fått nog av shopping för ett tag, haha. Blev iaf en super mysig resa :). Hade med kameran lite men sen glömde jag bort den men ska försöka lägga in lite bilder på datorn. 

Nej nu ska jag gå och titta om jag hitar nått gott i skafferiet :)

Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0