1 Juli- Paul Frank

Nu sitter jag som "vanligt" och väntar på att klockan ska bli 23.40 så Harpers Island ska börja på tv4. Under tiden så sitter jag och kikar på kläder på nätet, de har börjat fått in lite höstkläder. Och jag blir så sugen att klicka hem lite saker men det får vänta för det kommer komma in så mkt mera framöver både på nätet och i affärerna, och det är ju sommar nu så det känns lite tidigt. Men drömma kan man ju göra, och spana vad det blir för mode till hösten:)
Det är skönast på sommaren när man slipper ha så mycket kläder på sig, men hur mysigt är det inte på vintern att ha någon varm mysig kofta kanske till jeansen och några fina stövlar, men på sommaren är det skönare med något lättare. Sen tycker jag det är lite mera accesoarer på vintern :) Brukar ofta bli så att jag inte vill att sommaren ska ta slut men det är så mysigt med hösten och alla fina kläder, så lite ser man ju fram emot den ändå:)
Jag har hittat en sak som man iaf kan klicka hem nu. Jag som älskar strumpor har hittat ett par i olika färger från Paul Frank men  de kostar 325 kr tror jag för tre stycken, det är lite dyrt för strumpor tycker jag, kanske klickar hem dom lite längre fram för jag är bra sugen ;)

Super fina :)

Se you later aligater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0