P.s I love you

I morse tittade vi på P.s I love you . Och jag måste säga att den här filmen ligger överst på listan bredvid the holiday. P.s I love you är mer sorglig så lite tårar kom det. Sen skulle jag vilja se mera vad som händer sen i hennes liv (blir så nyfiken), fast susningen med bra filmer är väl att man ska bli lite irriterad på slutet. Så det är det som är bra på the holiday, att den inte är lika sorglig och ett "bättre" slut. Jag rekommenderar verkligen P.s I love you. Och det är samma producent som till Djävulen bär Prada så jag kunde nästan förstå att den skulle vara bra. Fast inte så bra som den var. Den får lätt högsta betyg och kan garantera att jag kommer se filmen många gånger till (:


Super bra film (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0