Irland, Dublin

                                     

Mitt dröm resemål just nu är Dublin. Jag har länge velat åka till Irland och då skulle huvudstaden passa perfect.
De sägs att alla människor är trevliga, många mysiga pubar och en otrolig kultur. Jag har alltid tyckt det verkar så mysigt och sitta på en liten pub och gå och fönster shoppa bland alla fina bygnader . Men självklart så skulle jag inte bara titta utan det skulle följa med mycket hem också.
Jag tror Irland har det mesta, av det jag har sett på kort så det skulle inte vara helt fel att få besöka Irland med någon jag tycker om och ta reda på om allt är som det ser ut på bilder.
Så om jag skulle besöka Dublin skulle jag ta med min mamma. För hon gillar att se saker och hon skulle gäna smaka en äkta Guinness och jag tror Dublin skulle vara en upplevelse. Och hon skulle vara det perfekta sällskapet.

Jag kom att tänka på det här när jag läste hos  Engla  (http://annamirjamaria.blogg.se/category/-tavling.html) att hon har en tävling , en Weekendresa för 2 genom http://www.airtours.se/index.shtml. Så då kan jag passa på att berätta lite om en liten dröm(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0