5 februari

å fick lov att rusa i går så han aldrig skriva klart..
Idag har jag jag varit ledig i från skolan och det har varit så skönt att inte behöva göra någonting. Jag har iaf tittat på hem till gården. Det programmet ÄLSKAR jag och har nog följt det i nått  år nu, men det är så svårt när man går i skolan men det blir att titta någon gång i veckan iaf. Hmm sen har det inte hänt så mycket. Men ändå händer det mycket nu iaf men bara bra saker så det känns bra.
I morgon är det skola igen men har bara matte C på morgonen så det blir en lugn dag. Sen är det helg igen och den är full bokad med saker :)
Kanske ska ladda upp en bild så blir inlägget lite roligare:P

Se you later alegater;)


Födelsedagstårtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0