4 februari


Det är så svårt att komma på rubrik varje gång så det får bli datumet istället.
Idag har varit en ganska skön dag i skolan. Det började med idrott och när jag för en gång skull var med i dag, eftersom idrottsläraren gnäller att jag inte varit med sen i höstas, så var han sjuk så vi hade en vikarie. Vi åkte längdskidor och det gick faktiskt ganska bra , ramlade inte och bröt nått iaf. Sen hade jag ett hål på två och en halv timme så jag passade på att gå ner på stan en sväng och utföra några ärenden.
Och idag så har det dygt upp så mycket om två veckor
,varje dag i början av veckan men bara bra saker så det är tur :)

åå nu måste jag rusa det dök upp en sak :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0