28 februari

Kom nyss hem från borlänge, Kupolen. Var där en snabbis bara men alltid hittar jag något. Köpte smycken och en tröja. Fast egentligen behövde jag ingenting, Samma visa som vanligt. Vi var där en snabbis förra veckan med och då skulle jag heller inte ha nått men alltid kommer jag hem med påsar.
Det har kommit så mycket vår kläder och skor, i många fina färger och modeler, men det är så trökigt att köpa nu när man iaf inte kan använda skorna förs längre fram när det är barare ute. Men om man inte köpa kläder och skor nu så är dom slut när man tänker köpa dem och då hittar man ingenting. Man får passa på att använda vinterkläderna och skorna och slita ut dem innan man börjar med vårskorna. För då blir det roligare att börja med vårkläderna när våren kommer. Och så kanske man får mera vårkänslor då, sen hinner det komma in mycket mera med :) Sen om man sliter vinterkläderna nu så har man en anledning att köpa mycket nytt till nästa höst och vinter:)

Igår gjorde jag två pajer en med kräftskjärtar och en med skinka, den med skinka var till pappa för han gillar inte kräftor. Men det vart sammanlagt mer än en paj kvar så de kan man gå och smaska på idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0