22 februari

Imorgon börjar sportlovet på riktigt ska bli så skönt , men det kommer inte bli så mycket sportande för mig. Men gillar man skidor och vintersporter är det perfekt nu för det är så mycket snö ute. Det snöara hela tiden har inte varit så mycket snö som stannat kvar på flera år. Men det är fint men det får gärna bli vår nu. Så man kan sitta vid husknuten och njuta av solen :) men det kommer väl förhoppningsvis. Får vara glad att vi haft en riktig vinter i år och snö på julen iaf..

Har hänt ganska mycket på sistone.. Den här veckan har R. varit här i några dagar för dom hade sportlov den veckan som var. Hon följde med till skolan två dagar, sen har vi mest pratat och så och det är så skönt att träffa henne. Bästa<3 Sen har jag tattuerat mig det blev två stycken , nummer 4 och 5. Blev supernöjd som vanligt:) Ska försöka ladda upp bild framöver.
Pappa har varit och opererat sig. Så nu ska väl det funka ett tag igen. <3

Idag blev det en sväng till Smb och till familjen Nilsson :)Alltid llika trevligt.
Har haft fullt upp veckan som var, almenackan var full. Så ska bli skönt med sportlov. Tänker inte titta i en skolbok på hela veckan .
Det har  hänt så mycket som man inte kan skriva om i bloggen med och så mycket som kommer hända den närmaste tiden, hoppas på det bästa och går det bra så står det väl i bloggen om några veckor;)
Nej nu ska jag fortsätta titta på Beck ett tag.
Se you later alegater;)

Nu vet man vilka som är ens riktiga vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0