1 februari.

Å att det alltid ska ta så lång tid innan jag skriver mellan gångerna men det är så mycket med skolan och allt annat , jag går plugg linje (samhäll samhäll) och jag förstår egentligen inte varför(?). Aja men när det tar ett tag mellan gångerna när jag skriver så glömmer jag bort vad som har hänt.
Jag har iaf skrivit om min bästatse födelsedag.
Dagen efter så var jag och tjejerna på Kina town och åt det var så mysigt synd bara att L. blev sjuk, men det blir flera gånger.  Jag skulle egentligen ut med H. och E på kvällen ,H. hade varit så snäll och bjuda med mig med honom och E. och vi pratade på kvällen och jag var nästan lika taggad som H var, om nu det går att vara så taggad, men jag fasnade på vägen som vanligt när jag ska göra något , och för det fick jag - vafan du kom juh aldrig:O. Och vilken ångest jag hade för det efteråt men det kommer flera gånger. Som nu till helgen när L. äntligen fyller 18 år(:

Jag var iväg och tatuerade mig, och det gick kanonbra. Jag trodde det skulle göra lika ont som tatuering nummer 2 på foten , för det var inte speciellt skönt. Men nu kände jag knappt ingenting och det låter så konstigt för det borde juh göra ont tycker man, men det kändes verkligen ingenting:) Så det beror väl på vart man tar den och på foten är nog sämsta stället där det är så tunt men som tur var så tog jag på mitt tjockis ställe så det gick kanon bra :) Och jag är så laddad för de kommande,  för det gör det.  Men så var det juh det vanliga problemet, PENGAR.
(Bild kommer någon gång i framtiden.)

Idag så gick jag upp extra tidigt för skulle på möte med balkommiten kl.11 men det blev inställt på grund av sjukdom, så istället traskade jag hem....

Nu på våren är det så mycket men det är mycket lov med så det är skönt .
- v.9 sportlov
-v.14 praktik
-v.15 praktik
-v.16 påsklov
-Några studiebesök i stockhom
-12 juni skolavslutning

+att det är tre brytdagar och någon klämdag med så det är super skönt:)
Sen hoppas jag på körkort, spanien med skolan och bort med tandställningen. Plus att jag ska hem till B. någon gång framöver för det beror juh bara på en sak när det kommer bli av ;)

Sen är det sommarlov och det kommer gå fort som vanligt man hinner knappt med någonting. Skolan börjar till hösten. Då får man börja planera in för balen och studenten ;)  Och kan trösta sig med att det är sista året i skolan förhoppningsvis. Sen blir det jul,nyår och förhoppningsvis så kommer det spenderas som planerat:D Sen kommer våren och alla lov igen och sen ÄNTLIGEN balen och studenten :D
Nej nu börjar jag låta för mycket som H ;).


Det blev ett långt inlägg och jag hoppas att det inte tar så lång tid innan jag uppdaterar igen.
Se you later alegater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0