17 December

Igår var jag hos tandläkaren i falun på en snabb kontroll, för de tog max fyra minuter. Jag hade IQ och S. med mig som sällskap efter det gick vi och kika lite i Falun sen blev det någon timme på Kupolen. Vilken flumig dag :). När jag kom hem blev det en sväng till herr doktorn, för vaknade i går morse med svullen hals och blåsor, kunde kanappt svälja. Och de visade sig att jag har halsfluss och feber :(. Jag som nyss varit sjuk i tre veckor och så blir jag sjuk igen .. Ja ja det är som det är. Ska iaf äta pencilin i några dagar nu men vi får se hur det blir med det:P.

Har hänt ganska mkt de senaste veckorna. Helgen som var blev det ännu en mysig helg :) hihi det gillar vi :) Sen väntas det några roliga helger framöver, juldagen och och nyår :) Får se vad som händer nu till helgen.. ska försöka vila mycket iaf så jag piggnar till men sen vet man aldrig om de blir ut på nått skoj ;).

Nu ska jag gå och titta om jag hittar nått gott att stoppa i mig (läs blåbärssoppa). Det ända som är gott att äta nu :)

Just ja det snöar ute nu och är vitt på backen :)Kanske blir en vit jul ändå. Och jag ÄR så sugen på att åka snowbord.. om ja bara hade en (A).



Se you later aligater;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0