4 augusti

nu var det ett tag sen jag skrev. Åkte ju till Norge den 19 juli. Vi bodde tio mil utanför oslo i en jätte mysig och fin stuga som låg uppe på ett berg, så det var en lång slingerväg upp. När vi var där shoppade, vandrade, besökte vi olika ställen och bara njöt. Det fanns ett nybyggt hotell som var super lyxigt så jag och B. var där och bubblade, simmade och gymmade lite. På kvällarna var jag och B. ute och åkte och kikade själva, eller i stugan med dom andra och myste eller tokade oss. Det var så kul att träffa A. och H. igen som vi träffade när vi var i norge sist, dom bodde ju också med oss:). Det var verkligen en trevlig resa. Efter det följde B. med mig hem och så sov vi, sen på morgonen tog vi bilen upp till henne. Vi tokade oss, sov i husvagn, shoppade, lagade mat, åt godis, hälsade på lite läcktingar och var hos hästarna. Var så kul att komma bort i någon vecka och umgås med nära och kära :) Får se om det kommer lite bilder senare.
Igår var jag med C. hela dagen vi var ute mästa delen av dagen:)
Idag på eftermiddagen åkte jag till Smedjebacken till S. Jag färgade hennes hår sen var vi och tittade på fotboll med P. Så det blev en trevlig kväll :).
Just nu sitter jag och tittar på filmen som går på tv 3, Kate och Leopold , tror jag den hette.


Kan lätt tänka mig att flytta till Norge, det är så vackert där.

Se you later aligater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0