16 augusti


Förra fredagen var ja på kräft skiva, vi satte uppe till 8 på morgonen sen gick jag hem en timme och sov sen åkte vi till Smedjebacken, jag och S. "tittade" på fotboll ute i solen, eller vi låg i skuggan. i veckan kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjort ...
i fredags blev jag med bjuden till smedjebacken på 20- års fest och det var pirat tema. Det var super kul (:.Efter den så gick vi hem till P. och hade lite efterfest sen gick vi och la oss. Sen igår så kikade vi på film sen åkte vi in till Ludvika och fixade oss sen börjades det igen, blev en trevlig ute kväll. Men gud vad folk det var på krogen och varmt, men träffade lite bekanta iaf (: Trevlig helg har det varit.
En bra helg att avsluta sommarlovet med. Jag har festat varje helg en eller två gånger hela sommaren utom när jag var i Norge. Det har varit en trevlig sommar men nu känns det verkligen att det börjar bli höst. Vi får se hur det blir till hösten.
Har en rolig sak att se fram emot, men just nu känns september väldigt långt borta...

Blev ett kort litet inlägg iaf..

Se tou later aligater;)




Kan jag inte bara få tänka på något annat, hihi.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2012-10-12 @ 11:14:56
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0