9 April

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, har haft ganska mycket för mej. Nu har jag haft körkort i mera än en månad och det är så underbart ska fortsätta njuta, känns kanske ännu bättre för att typ ingen annan har det haha ;)  Men det är på vintern som det är skönt att ha bil, på sommaren är det ju så skönt att gå eller cykla :)
Sen sist så har det hänt ganska mycket ..



Jag har umgåts mycket med grannarna :) Vi har haft mysiga fredags och lördagskväller , och även söndagskväller, med mycket gott och kul :) Sen har jag och J. varit på en liten  shoppin-trippg till Örebro för några veckor sen, och det måste verkligen göras om :D Vi besökte IKEA som man bara måste göra när man är i närheten.


Har ätit makaroner och korvbullar, haha det var en upplevelse;)


Jag har även klippt mej, så här såg det ut före...


.. och så här blev det efter:) Blev kortare och kännas frächare.

Idag var det sista dagen på praktiken. Har haft praktik i två veckor och då har jag varit på dagis. Det har varit superkul och lärorikt :P Men nu börjar påsklovet och det ska bli skönt och behövligt fast jag inte hade haft något imot att vara kvar på dagis i några veckor till :)
Nu är det juh lång helg och långledigt så får se vad jag ska hitta på nästa vecka, jag tror det blir en bil resa själv upp till släckten i norrland, så det ser jag fram emot:) Nej nu ska jag gå och göra mej lite mat innan jag svällter jag tror det blir påskgodis och ölkorv ;)

GLAD PÅSK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0