27 April

Oj jag var på väg att skriva 27 Juni , nog för att tiden går fort men så fort går den inte :P

Å i fredags var den bästa dagen på länge, det var mycket mys den dagen ;)
I lördags så var de super fint väder men blev inte att jag var så mycket ute. Var till Dollar en sväng med mamma och grannarna på dagen. På kvällen blev det utgång med L. Först så kom hon hit sen gick vi till någon kille som hade förfest ,så vi var där innan det blev dags för krogen. De var bar tömning så det var halva priset på allt och då måste man passa på. Var super kul så det måste göras om :)
I söndags så skulle mina föräldrar och grannarna på någon mässa i Falun. Jag hade tänk att åka till kupolen en sväng då men inte kunde jag köra då (blev lite för mycket dagen innan)  så jag följde med dem på mässan sen sprang jag in på kupolen en snabbis på tillbaka vägen. Och som vanligt så hittar jag väl nått , köpte ett par skor (igen), en kofta och ett par shorts, och då var jag bara där i en halv timme ungefär ,och tur var väl det :P

Nej nu ska jag bada hunden , men det blev en liten uppdatering iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0