19 april

Sista dagen idag efter tre veckors ledighet , först två veckors praktik och sen en veckas lov. Det har varit så skönt att vara ledig och man har hunnit med så mycket saker, så det känns VÄLDIGT DRYGT att behöva gå till skolan i morgon. Men då går vi bara en och en halv vecka sen är det ju Valborg så då kommer nästa vecka gå fort ändå förhoppningsvis. Sen veckan efter valborg blir en bra vecka förhoppningsvis;) Efter det går vi ungefär en månad sen åker vi till Barcelona. Och därimellan är det Balen och studenten, så nu kommer det nog gå fort tills sommarlovet :D Och sommarlovet är EFTERLÄNGTAT :D Aja nu får vi ta en dag i taget:P

Det ska iaf bli kul att åka till Barcelona med Spanskan, det kommer bli en bra start på sommarlovet. Då kan man pricka av en storstad på listan som man vill besöka.

I fredags så åkte jag och mamma till Borlänge och shoppade, hittade lite saker som vanligt. Två  toppar/ tunikor, en skjort tunika , skjal och hårklämmor:)  Sen på kvällen blev det årets första grillning med grannarna, supergott :)
Igår (lördag) blev det även en tur till Borlänge med pappa , hittade även då lite saker. Skor, skjal , "skjorts", och ett par örhängen. Det finns ju så mycket fint så jag kan bara inte låta bli, så lite fick ju följa med hem iallafall :P

   
Lite av det jag köpte iaf :)

Just ja har ju doppat håret i färgburken den här veckan med ;)
    


Och medans jag har tagit lite kort så hälsade min lilla hund på och undrade vad jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0