Underbar dag

Idag har det varit en underbar dag. Den började bra , jag och mamma tog en frukost ihop sen gjorde vi oss färdiga för Höstmarknaden som jag berättade om som är i Kopparberg i helgen. Familjen N. kom hit och skulle hämta oss för vi skulle gå med dom. Fick en liten present av A och en kram, sen åkte vi och självklart så åkte jag och A i samma bil. Det blev en mysig och kul bilresa dit med mycket prat.
Vi gick och kikade där i några timmar och sen blev det radiobilarna, det var så kul, har inte åkt dem på flera år.
Det har varit fint väder fast lite blåsigt men har inte frysit idag iaf så det har varit en underbar och skojjig dag(: Har fått lite mera höstkänslor med idag.
Jag undrar varför underbara dagar går så fort, för fort.. önskade att dem varade för evigt (:

Nu på kvällenfår jag se vad jag hittar på, känner för att sätta mig och titta på någon bra film nu men får se hur jag gör, jag ska iaf krypa upp framför tv ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0