Höst

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.. det går i perioder men det har varit så mycket annat sen lite av lathet med.
Det är mycket skolarbete och uppgifter som går före , sen blir det inte att jag laddar upp bilderna från kameran fast det skulle behövas. Nu har jag lite tid över så tänkte skriva ett litet inlägg.

Nu har iaf hösten kommit och det är så vackert alla varma färger och extra glad blir man om solen kikar fram lite. Förra helgen var det superfint väder, solen sken hela dagen och nästan hela helgen så jag och C. tog en promenad på två timmar, det var verkligen superskönt.
Sen var även min familj och några andra familjer och fiskade och det var supermysigt (: Valde verkligen rätt helg för det med tanke på vädret.
   I helgen är det höstmarknad i kopparberg några mil härifrån, så idag är det tänkt att vi ska åka dit med en annan familj, kommer bli en supermysig dag och ännu mera höstkänslor kommer jag att få, jag får berätta mera sen för nu ska jag gå och göra i ordning mej innan dom kommer hit (:



Ha en supertrevlig helg(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0