Vintertid

Inatt ställde man om klockorna till vintertid så nu blir det mörkare ännu tidigare..så det blev en extra timme idag , så dagen blev lite extra lång kändes det som iaf..
Fredagskvällen blev lyckad det måste verkligen göras om (: bilder kommer!
Igår blev det inte så mycket sommnade i soffan vid sex och sov tills tio då jag gick och la mig i min säng istället, som är lite skönare. Idag har det blivit en tv och en filmdag. Och en smaskig "kräftmacka". Tycker det blir lite mera smak av kräftor istället för räkor, så kräftor blev det.

 

Jag har kommit på att jag är verkligen dålig på att lägga ut bilder, måste bli bättre på det.
Så jag passar på att lägga ut en bild som jag tog på varmkök för två veckor sen(inte den fredagen som var utan den innan som jag lovade kort ifrån)

Olika tillagade laxer.

Sen strular det lite med kommentarerna eftersom inte vissa blir "godkända"ska försöka fixa det snart.

Nu skrev jag av mig lite igen, ska försöka skriva någon mera dag innan det bär av till Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0