Veckan som varit strumpor

Gick vanlig dag i skolan i måndags men började bli sjuk då, förkyld, kände mig så hängig så har varit hemma , tisdag , onsdag och torsdag och bara vilat. Så nu är jag på bättringsvägen. Men snoren rinner än vet inte vad allt snor kommer ifrån..Jag blev förkyld när jag kom hem från Grekland så trodde inte jag skulle bli det igen men det blev jag allt.

I tisdags började Desperate Housewives igen efter ett långt uppehåll, det är så bra. Nu börjar de bra programmen börja igen så då kommer tv "schemat" i gång igen. I går onsdag så var det final på Top model.  Men min favorit vann inte, Anya. Istället vann Whitney.

Idag så har A och U. varit här en sväng och hälsat på alltid lika kul, hon är såå söt (: Sen blir det tv resten av kvällen.
I morgon ska jag träffa E. det ser jag fram emot vi ska göra klart Samhällsarbetet som handlar om statsskick , vi har Storbritannien. Fast det är inte lika kul men jag hoppas det blir bra och det tror jag .

Jag älskar verkligen strumpor har nog alltid gjort det med. Det ska vara med mönster, tror inte jag äger nått par strumpor som är helfärgade, och om jag gör det så använder jag inte det.Tycker att det är så tråkigt eller det är inte min stil.  Då brukar jag låna av mamma om det skulle vara nödfall någon gång.
Har laddat på med lite strumpor nu inför vintern , det är så svårt att hitta fina strumpor tycker jag men nu har jag hitta några par som passar till mycket(:


Mina nya vackra strumpor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0