Superduper överraskning

Å vad glad jag blev när jag vaknade i morse och satt på min mobil. Då fick jag ett sms av min vän R. som sa att hon skulle komma till stan idag och att hon ville träffas. Så jag ringde på en gång och det var sant hon satt på tåget . Så alldeles snart ska jag gå och träffa henne(: Vilken underbar början på lovet.
Hon flyttde härifrån för ett och ett halvt år sen. Så vi ses inte lika ofta nu men det har blivit några gånger iaf, och telefonsamtal, brev(: Tänk vad livet hade varit annorlunda om inte hon hade flyttat, vi hade så mycket planer, om hon inte hade flyttat hade jag inte haft vissa vänner som jag har nu, jag hade gått på en helt annan skola. Saknar henne så otroligt mkt en underbar vänn, och det kommer hon alltid att vara. Och som tur är så kommer hon hit idag det ska bli så kul. senast vi träffades var i slutet av augusti. Jag får berätta mera sen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0