Mycket att göra* glader

Usch jag har så mycket att göra idag, en sak jag måste göra är att börja packa eftersom jag och C. åker till Stockholm i morgon. Det ska bli så kul jag ser verkligen fram emot det. Komma bort från allt ett tag. Vi åker i morgon bitti. Så vi kommer till stockholm innan lunch. Vi ska bo i hennes mosters lägenhet, för hon ska åka till Irland. Så vi kommer ha lägenheten för oss själva. Får se vad vi hittar på under de här dagrna, det blir iaf att fira Halloween där.
Jag blir så glad bara jag tänker på det.
Idag när jag ska packa kommer jag inte veta vad jag ska ta med mig. Jag lyckas alltid packa med för mycket fast det är bättre att ha med sig lite att variera på än för lite. Men vi ska ju vara borta några dagar så lite kläder måste man ha med sig. Man vet juh aldrig vad vi ger oss ut på för äventyr. Jag ska börja med att välja ut vilken väska jag ska ha iaf, bara det kommer bli svårt..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0