Love day

Idag så har jag mest varit hemma det blev en sväng till affären som jag skrev tidigare. Sen har jag varit ute på hemligheter men vet inte om jag vågar skriva något om det i bloggen kanske om nån månad , det visar sig ;)
Nu på kvällen så åkte jag och mamma till familjen S. fickade lite och pratade mest.
Sen var det premiär på Gossip girl, äntligen efter ett långt uppehåll (och massor repristittande). Så idag har det varit en skön och mysig dag. På eftermiddagen så har det inte regnat solen har kikat fram lite med (:

Idag är det som än extra lördag för mig, och det är verkligen behövligt. För jag ska nämligen till tandläkaren i morgon eller tanregleraren eftersom jag har tandställning, och mina två första lektioner är inställda så det kan inte bli bättre (:
Får se om jag hinner med den hära veckan att lägga upp bilder på lite kläder , för det är så mycket med skolan nu det är prov och redovisningar och massor ,men har iaf lagt upp en på ett av sko paren jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0