Lördagskväll

Det är allid lika mysigt med en lördagskväll, eller en fredagskväll när man kan njuta av att vara ledig och "inga" måsten.
I måndags var jag hos tandläkaren och det gick bra som vanligt. Sen har det inte hänt så mycket den hära veckan, lite plugg och så som vanligt. I torsdags var A och U här en sväng.
I går fredag så åkte jag och C. till kupolen en sväng, det blev en kul eftermiddag/kväll. Det började roligt med att vi trodde att tåget vi skulle åka med var ett skämt , hittade det  som vi skulle ha , sen slutade det lite roligt när vi blev "intervjuade"  av en kille som kom från från borlänge tidning. Så ni blir vi kändisar där;)
Idag har jag varit med mamma på stan en sväng, sen bara varit hemma. Nu så väntar jag på att C. ska ringa, för vi ska till en som flyttat till en ny lägenhet så vi ska checka läget där och se hur han bor, sen får vi se vad som händer.

Är skönt att vara av med samhälls-redovisningen, äntligen efter två försök så blev det bra hoppas jag iaf. Nu är det några prov och inlämningar de kommande veckorna innan lovet (två veckor),så det blir att jobba med det. Ska jobbaa undan lite innan den kommande helgen för då blir det inget plugg då har jag andra planer som jag kan berätta lite mera om efteråt. Sen på lovet har jag lite planer innan jag och C. åker till Stockholm på torsdagen v44 och firar halloween helgen där;)

Nu ska jag gå och fixa mej så jag är klar när C. ringer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0