Äntligen lov /två månader kvar till julafton idag

Idag är det en blåsig dag och en typisk höstdag, ruggigt ute.
Idag är det också sista skoldagen innan höst lovet(eller som det heter kultur lov). Har haft varmkök hela dagen och det är så kul, alla härliga och roliga människor och värdens bästa grupp, alltid händer det nått kul och alla disskusioner, men tyvärr blev det inget kort på maten men kanske kommer en senare på förra veckans mat, men den blev iaf lika god som vanligt:) Det ska bli så skönt med en veckas lov, och det är verkligen behövligt.
Sen idag var det en vecka sen jag och mamma började fixa iordning lokalen och handla mat m.m inför pappas 50års fest (överaskningskalas), som vi hade förra lördagen. Som vi planerat för i flera månader, med mycket tissel och tassel men det var så kul för han hade inte märkt någonting,inte en susning. Han blev så chockad när han kom in och såg alla människor, han blev nog nästan räd, han visste inte vad han skulle göra så han började backa. Men det är ett oförglömmligt minne och jag tror han uppskattade det väldigt mycket iaf för han pratade och pratade om det efteråt. Så det blev lyckat:)Sen hände det ju andra saker med som är oförglömmligt,hi hi (:
Ikväll blir det en liten tjejkväll typ är det tänkt vi ska gå och handla  lite gott och sen blir det väl babbel.
Det var så kul när jag läste mitt horoskop i morse; några olyckor kommer att inträffa men det blir en mysig kväll. Och det stämmer ganska bra , när jag gick upp i morse började det med att jag tappade ner deon i badkarle så det bara smällde, tror jag väckte både mamma och pappa, sedan rammlade kläderna ner från klädhängarna när jag skulle klä på mig. Och på varmkök råkade jag väl spruta ner mig själv med den dusch liknande kranen när jag disskade.Haha.
Sen hoppas jag att det blir en mysig kväll och det tror jag nog det blir(:
Nu har jag skrivit av mig lite, så jag ska gå och grejja lite nu har lite jag måste fixa innan ikväll.

Hasta la vista


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig så mycket vännen! Ingenting är som förut, och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli som det var, kan bara säga att jag saknar dig jätte mycket! hoppas du får ett bra lov!!

KRAMAR <3

2008-10-26 @ 18:29:31
URL: http://plommonpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0