naglar

 I vanliga fall så biter jag inte på naglarna och har ganska tjocka naglar så jag brukar få lätt långa naglar så jag vet inte varför jag klippte av dem och testade dom här naglarna istället. Men snyggt blev det iaf och det blev att se naturligt ut med så det var ett plus:) En dålig sak är att naglarna blir så risiga när man tar av dem så man ska nog inte ha på lösnaglar så ofta eller tippar.
Men i morse passade jag på när jag ända var vaken tidigt att ta bort dem och fixa till mina nuvarande korta naglar, istället för att de andra ska börja lossna och gå av för det är det värsta som finns om man går runt med olika långa naglar tycker jag, det ser inte alls bra ut. Går en av ska man klippa alla så dom blir jämnlånga.
Jag målade på lite rosa lack på efter, det får duga så länge så kanske jag fixar till dem mera senare:)



Bild med tipparna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0