Måndag

Då var det måndag igen då, veckorna går så fort. En ny vecka och nya möjligheter.
Igår kväll tittade jag på en film som gick på tv3, The wedding planer med Jennifer Lopez. En bra film tycker jag med mycket romantik. Skulle verkligen vilja ha sån ordning som hon har i filmen. Strycker och viker tvättennoga, allmänt bra ordning på allt kanske till och med lite för mycket eftersom hon har kreditkorten i bokstavsordning. Men det är en härlig film iaf.
   Är piggare idag iaf så jag ska försöka komma igång med att städa hela huset den här veckan hade jag tänkt, tar en sak varje dag. Lika bra att bestäma så så att jag kommer igång, hade tänkt att jag ska ta ett "rum" varje dag. För städa är inte det roligaste som jag vet precis, men det är så skönt när man är klar och ser resultat.. Idag tänkte jag börja med att städa badrummet och badrumsskåpet iaf känns som det är viktigast just nu..
Men först ska jag med mamma och handla något gott till middag idag får se vad vi hittar på för gott på affären:)

Ska försöka skriva mera ikväll. Och förhoppningsvis har jag fått lite gjort här hemma idag då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0