LA

I torsdas började Festivalen här i staden :) De började lite smått med BWO, är inte så förtjusta i dem men det är ju alltid lika kul att gå ut och träffa folk:) Men så mycket folk var det inte ute ändå för många skulle jobba dagen efter men det var mera än vad det brukar vara iaf. Jag gick med Cissi och Adam  men vi tog det ganska lungt, vi sparade oss till fredagen och lördagen.
På fredagen var det noice och PAIN som var något att se. Så det var vi och tittade på jag och Cissi sen kom Adam för han skulle jobba först. Så först var vi hemma oss mig, sen gick vi ner på stan:) På lördagen så gick jag och Cissi ner till halv 8 för att se på Brolle:) Han är så ÅÅÅ, härlig man ;) Precis innan sista låten började det att regna som tur var så började de inte i början. Vart lite lagomt blöt men det var tur att vi iaf skulle hem igen så då kunde jag passa på att sätta på mig torra kläder. Vi var hemma oss mig till 10 någon gång sen gick vi ner på stan, men vi hade några kisspausar på vägen , så det tog ett tag ner på stan.  Mötte några trevliga människor med. Sen träffade vi ett par trevliga killar som bjöd på öl så vi blev sittande i öltältet tills pumpbolaget skulle spela.  Träffade många trevliga människor under kvällen så det blev en lyckad kväll :)
Idag har det inte blivit så mycket gjort. Har mått bättre men det är inte så farligt ändå, började piggna till på eftermiddagen så det blir att ta det lungt ikväll och titta på film :)

Är extra glad nu på kvällen efter lite telefonsamtal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0