Ett nytt försök...

Nu var det ett tag sen jag bloggade så nu ska jag försöka igen:) Har fått tag på ett par chinos iaf, eller två par:)Fast det var väl en månad sedan. Ett par jätte fina beiga och ett par gråa som även passar bra när det är lite sämre väder, de ser inte för sommriga ut men med en fin topp till så blir det supper snyggt:)  Hittade en bild på mina beiga jag köpte:) dom gråa är det samma stil på fast dom är lite längre och dom viker jag upp när jag använder , får se om det kommer en bild senare:)

Nu var det ett tag sen jag bloggade så nu ska jag försöka igen:) Har fått tag på ett par chinos iaf, eller två par:)Fast det var väl en månad sedan. Ett par jätte fina beiga och ett par gråa som även passar bra när det är lite sämre väder, de ser inte för sommriga ut men med en fin topp till så blir det supper snyggt:)  Hittade en bild på mina beiga jag köpte:) dom gråa är det samma stil på fast dom är lite längre och dom viker jag upp när jag använder , får se om det kommer en bild senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0